קורונה חיסון הקורונה של חברת "פייזר"

מצב
הנושא נעול.
זה נראה תמונה שהדביקו לזה קול!
עכשיו ראיתי את ההסרטה הראשונה המשטרה חילצה אותו :) רק לא מבין אם הוא מצטלם בפנים גלויות למה מטשטש את פניו ששואל?:)
משטרה ישראל חילצה אותו.
איזה דרמה.
רק ההסרטה הזו חסרה שם.
דעתי האישית בעניין החיסונים אינה נוטה לשום צד,
לא מאלו שרצים להתחסן ולא מאלו שמאמינים ודבקים בכל קונספירציה חדשה.
כשראיתי את הסרטון, אמרתי לעצמי, וואלה, מעניין.
כלומר אם עד עכשיו הייתי לא ברור בדעתי, הסרטון הזה גרם לי להמשיך להיות לא ברור.
ואני ממש לא קונה את הסרטון בעיניים עצומות, יתכן שהוא אמיתי ויתכן שלא.
אך מפריע לי לראות את האנשים שמסמנים לעצמם מטרה מסוימת וכל דבר שיסתור לכאורה את המטרה ואת דעתם, הוא פסול, לא נכון, שיקרי ומזוייף.
תרגעו, אתם חושבים X אחרים חושבים Y ולא קרה שום דבר אם מישהו מעלה הסרטה או דעה שקצת נוגדת את דעתכם.
משטרת ישראל לא "חילצה" אותו
היא עצרה אותו ופינתה אותו מהמקום..

כידוע לא הפעם הראשונה שכל מיני אנשים מעורערים לא בריאים מוצאים שם את המקום להתנהגות בעייתית עד כדי חשש לחיי הרב והזמנת משטרה...
וזה אחרי שבני הבית שלו הם אנשים חמים יחסית כמו הרבנית עליה השלום ומתאזרים בהרבה אורך רוח..
אם הוזמנה משטרה לפנותו מהמקום - מתבהר הענין בערך מה היה שם...
יש כאן הנחת עובדה שהמשטרה עצרה אותו ולא חילצה אותו
ואח"כ קביעה שאם המשטרה הוזמנה לפנותו - מתבהר העניין בערך מה היה שם.

שוב, אני ממש לא קונה את הסרטון בעיניים עצומות
אך לא חייבים לפסול כל דבר שנוגד את דעתכם, כאשר לפעמים הטיעונים לפסילה די מגוחכים.
לדעתי אגב, הבן אדם נראה ממש בריא בדעתו.
 
יש כאן הנחת עובדה שהמשטרה עצרה אותו ולא חילצה אותו
ואח"כ קביעה שאם המשטרה הוזמנה לפנותו - מתבהר העניין בערך מה היה שם.

אני לא ידעתי שיש כזה סרטון.
רק ראיתי היום הודעה שמשטרה זומנה לעצור אדם בבית של ר' חיים...
והיות ואין בבית של ר' חיים אנשים אלימים שצריך משטרה כדי להציל מהם
גירסה א' ששמעתי מסתברת לי כיותר אמינה.

כשראיתי את הסרטון, אמרתי לעצמי, וואלה, מעניין.
כלומר אם עד עכשיו הייתי לא ברור בדעתי, הסרטון הזה גרם לי להמשיך להיות לא ברור.

אחרי עשרות אנשים מכובדים מעידים שר' חיים אמר להם שצריך להתחסן + סרט ברור..
עדיין סרטון ערוך ומבוים של אלמוני (שלא ברור מה מצבו ..) עם פס קול לא קשור כלל- גורם לך להתבלבל ...
ואתה עוד

לא מאלו שמאמינים ודבקים בכל קונספירציה חדשה.

נראה לי שבאמת כדאי שלא תתחסן איך שאתה מסויט מהחיסונים-----

ר' חיים אמר את דעתו בקול רם וברור לעשרות עדים.
מי שעדיין לא רוצה להתחסן - יכול לחפש רב אחר
אולי הרב אילון..

לאיש הנ"ל היה חשוב להטריל דווקא את ר' חיים - כדי "להציל" את כלל ישראל ...
וביודעו שכשמטרילים את ר' חיים הוא יענה לו תשובה פרטנית לאותה אישה דמיונית ש"מפחדת:
ואז הוא יפיץ את ה"הוראה החדשה"
ברוך השם רובינו אנשים פיקחים.

ומי שבכל מקרה נורא לא רוצה להתחסן -
היה בין כה לא מתחסן בתירוץ כלשהו--
 
מישהו יודע מה דעתם של מנהיגי הציבור החסידי בקשר לחיסון חוץ מהאדמור מבלז שמורה להתחסן?
 
האמת, שהתלבטתי אם להגיב בכלל, כי דבריך רק חיזקו את דעתי בעניין 'סימון המטרה'.
ודוגמא לכך:
אני לא ידעתי שיש כזה סרטון.
רק ראיתי היום הודעה שמשטרה זומנה לעצור אדם בבית של ר' חיים...
והיות ואין בבית של ר' חיים אנשים אלימים שצריך משטרה כדי להציל מהם
גירסה א' ששמעתי מסתברת לי כיותר אמינה.
שמעת שעצרו אדם בבית הגר"ח וקבעת שמדובר באדם הנ"ל היות "ואין בבית של ר' חיים אנשים אלימים שצריך משטרה כדי להציל מהם", זאת בניגוד לדעה קודמת שכתבת לעיל:
כידוע לא הפעם הראשונה שכל מיני אנשים מעורערים לא בריאים מוצאים שם את המקום להתנהגות בעייתית עד כדי חשש לחיי הרב והזמנת משטרה
לאחר המסקנה ה'ברורה' שמדובר באותו בן אדם, הגעת למסקנה המתבקשת בנוגע למידת שפיותו:
(שלא ברור מה מצבו ..)
הבעיה היחידה שנותרה היא לגביי, כתבתי שאני לא נגד החיסונים, אך העזתי לעלות את הסרטון,
לא נותרה לך ברירה אלא לשלוח אותי בניגוד לדעתי לעדת מתנגדי ומפחדי החיסונים:
נראה לי שבאמת כדאי שלא תתחסן איך שאתה מסויט מהחיסונים-----
 
האדמור מגור התחסן . ועוד כמה אדמורים לא זוכר כרגע מי

האדמור מויזניץ התחסן

האדמורים בגדול מוכיחים לכל מי שחשב ארחת שזה לא שהם הפכו למתנגדי רופאים ורשויות הבריאות.
היתה להם אך ורק טענה ספיציפית וממוקדת.
 
שמעת שעצרו אדם בבית הגר"ח וקבעת שמדובר באדם הנ"ל היות "ואין בבית של ר' חיים אנשים אלימים שצריך משטרה כדי להציל מהם", זאת בניגוד לדעה קודמת שכתבת לעיל:

כתבתי לעיל שזו לא הפעם הראשונה שמוזמנת משטרה כדי להציל את הרב מחולי נפש שמאיימים עליו ומסרבים לעזוב את המקום.
אתה באמת קראת את זה בטון שמדי פעם מוזמנת משטרה לביתו של ר' חיים להציל אותו מבני ביתו האלימים ?? :eek:

בניגוד לדעתי לעדת מתנגדי ומפחדי החיסונים

למה בניגוד לדעתך??
ציינתי שמי שמשתכנע מכזה "סרטון" מעורר שכנוע , "עד כדי בלבול".
זה מוכיח בהחלט מה היתה דעתו המוקדמת...

גם אני יכולה לכתוב כמובן שדעתי בכלל נגד חיסונים - זה סתם בניגוד לדעתי מה שמשתמע לך מדברי אחרת ...
 
כתבתי לעיל שזו לא הפעם הראשונה שמוזמנת משטרה כדי להציל את הרב מחולי נפש שמאיימים עליו ומסרבים לעזוב את המקום.
אתה באמת קראת את זה בטון שמדי פעם מוזמנת משטרה לביתו של ר' חיים להציל אותו מבני ביתו האלימים ?? :eek:
ממש לא...
רק כתבת שזאת לא הפעם הראשונה שיש בביתו אנשים מעורערים ולא בריאים,
לכן אין שום סיבה לקשר את המקרה ששמעת עליו, למקרה של האדם הנ"ל.
למה בניגוד לדעתך??
ציינתי שמי שמשתכנע מכזה "סרטון" מעורר שכנוע , "עד כדי בלבול".
זה מוכיח בהחלט מה היתה דעתו המוקדמת...

גם אני יכולה לכתוב כמובן שדעתי בכלל נגד חיסונים - זה סתם בניגוד לדעתי מה שמשתמע לך מדברי אחרת ...
בניגוד לדעתי, כי בניגוד לרוב האנשים פה הרואים כל דבר בחיים בשחור לבן (ואם הם בחרו בלבן, אז רק הלבן הוא הנכון),
אצלי יש גם שטח אפור, כלומר, לא כל דבר בחיים חייב להיות עם דעה ברורה ומוצקה.
שטח אפור אומר, שלא כל דעה שאני שומע לראשונה, אני ישר חייב לתפוס צד, (ברור ש X ולא Y!).
לכן, בנוגע לחיסונים שזה דבר חדש בעולם ויש עליו ריבויי דעות - אין לי עדיין דעה ברורה.
יום אחד אני קורא דברים בעד החיסונים ויום אחד אני קורא נגד, אני לא רופא ולא מתיימר להכריע,
אך בניגוד לרוב האנשים, אני לא מזלזל ברופאים אמיצים שמעיזים לומר את דעתם על אף שהם חושבים אחרת.
יכול להיות שאני מוזר ושונה בדעותיי מהדעה המקובלת הגורסת שאדם יציב חייב להיות בעל דעה ברורה בכל עניין,
אך מה שבטוח שאני לא נגד ולא בעד החיסונים.
לשמחתי, אני עדיין צעיר ולא באוכלוסייה המתחסנת,
לו הייתי שם, הייתי מתייעץ עם רופאים ויועצים מומחים שמכירים אותי והבריאות שלי חשובה להם והייתי מתחסן לו הם היו מייעצים לי כך.
אך לא הייתי רץ לקרוא את השותי"ם של קופות החולים ומשתכנע מהם.
 
נערך לאחרונה ב:
נראה כי הגעתי הֵנָּה באיחור ניכר...

מדינות בהן מאותה סיבה שהילדים לא מחוסנים הם גם מתים מהמחלה- ילדים שחיים בתת תזונה, והטיפול הרפואי בהן מינימלי עד אפסי.
ככל הידוע לי, אין טיפול רפואי לאחר הדבקות - ל"ע - בחצבת.
יש לנוח, ולהמתין עד שהגוף יואיל לרפא את עצמו... (כמובן, בעזרתו ית' הבורא ויוצר הכל); כך שאין כ"כ קשר לאיכות השר"פ באזור (מלבד התועלת הפשוטה למערכת החיסונית הפגועה שבאפשרויות תזונה והחלמה נכונה).

בשנת 2014 לבדה - כלומר, לא בתקופת ההתפשטות האפנדמית הידועה - היו כ-40,000 מקרי חצבת באירופה ואמריקה. נדמה לי כי מדובר במדינות מפותחות למדי...
את מספרי התמותה - ל"ע, ירחם ה' - קל לחשב, לצערנו.


ילדים מתחת גיל 16 הולכים להתחסן?
למה אחרי מה שקראתי הבנתי שכאילו כן הולכים גם לחסן ילדים
מדובר במכתב 'ישן' (במושגי ימינו), קודם שנתבררו העובדות הקבועות בחוק.
אל דאגה: כרגע - לא מחסנים כלל את מי שלא הגיע לגיל 16.
 
נערך לאחרונה ב:
לגבי נשים בהריון, אשמח לשמוע מי ממליץ. הציעו לי חיסון במקום העבודה, ואני גם מורה שנפגשת בהמון תלמידות מידי שבוע, ואשמח לשמוע עוד חוות דעת רפואיות.
 
זה נראה תמונה שהדביקו לזה קול!
עכשיו ראיתי את ההסרטה הראשונה המשטרה חילצה אותו :) רק לא מבין אם הוא מצטלם בפנים גלויות למה מטשטש את פניו ששואל?:)
זה באמת לא הסרטה וכנראה שלמצולם אין קשר לכתבה ולכן טשטשו אותו...
 
לגבי נשים בהריון, אשמח לשמוע מי ממליץ. הציעו לי חיסון במקום העבודה, ואני גם מורה שנפגשת בהמון תלמידות מידי שבוע, ואשמח לשמוע עוד חוות דעת רפואיות.
תתייעצי עם הרופאה שלך
יש לה יותר ידע מכל המגיבים פה
וגם מכירה את התיק הרפואי שלך
 
האם הם אי פעם יוכלו לסלוח לעצמם? / הרב אהרון מרגליות

"כשספרי יצא לאור, פנה אלי באחד הימים יהודי המתגורר ביישוב קטן בצפון וסיפר לי שהוא חולה פוליו, משותק בארבע גפיו, גר לבדו עם אמא שלו הקשישה שמטפלת בו. הוא ביקש שאבוא לבקרו, ואכן כשהזדמן לי והייתי באזור, הגעתי לביתו.
"ישבנו, שוחחנו ושאלתי אותו לפי תומי באיזו שנה הוא נפגע. תשובתו הממה אותי - 'בשנת 1960'.
התפלאתי מאוד, שכן בשנה זו כבר היה חיסון וכמעט לא חלו, לפני שיצאתי מהבית, מיהרה אחריי אימו המבוגרת וסיפרה לי בבכי: 'היה חיסון נגד פוליו ובעלי רצה לחסן את בננו, אבל אני התנגדתי. חברותיי טענו כל הזמן שזה מסוכן ושהממשלה מרוויחה כסף מהאמריקאים על החיסונים, אז לא נתתי לו את החיסון. במשך שנים אני אוכלת את הלב ומצטערת על כך'.

"אני תוהה בליבי אם בעוד כמה שנים יהיו כאלו שיחושו כמו אותה קשישה", מוסיף הרב מרגלית, "כשיבינו שייתכן כי בכך שהפיצו סיפור׳ בדים וקונספירציות, הם גרמו לכך שמישהו ממשפחתם או מסביבתם יחלה בגלל שלא קיבל את החיסון. האם הם אי פעם יוכלו לסלוח לעצמם?"

(הרב אהרון מרגליות - מחה"ס אתהלך. מגזין משפחה ט' בטבת תשפ״א)
 
שטח אפור אומר, שלא כל דעה שאני שומע לראשונה, אני ישר חייב לתפוס צד, (ברור ש X ולא Y!).
לגמרי נכון. כל דבר כדאי ללמוד ולשקול ולראות את כל צדדיו.
חשוב גם לראות מי אומר כל דבר. מה דעתם של רוב המומחים הרלוונטיים לנושא הנידון.
ומי הם אלה שאומרים כנגד, האם הם מומחים בנושא הנידון או לא, וכמה מספרם כנגד האחרים.
וכדאי למדוד את זה במבט עולמי. שיש בו אלפי מדענים ומומחים ומחקרים.
לכן, בנוגע לחיסונים שזה דבר חדש בעולם ויש עליו ריבויי דעות - אין לי עדיין דעה ברורה.
חיסונים כידוע הם לא דבר חדש. הם עשרות שנים בשמוש. והם שינו בחסדי שמיים את החיים שלנו בצורה שאנחנו לא מכירים בה מספיק כדי להודות לד' כראוי על התגלית הזו שמצילה אותנו ואת ילדנו מכל כך הרבה סבל ומוות.
מציעה ללמוד איך העולם היה לפני החיסונים - עם אבעבועות שחורות, שחפת, פוליו, טטנוס ושאר המחלות.

ההתנגדות לחיסונים גם היא איננה דבר חדש. שנים שמפרסמים התנגדויות, רובם ללא בסיס מחקרי אמיתי. חלקם מאמינים שמחלת הפוליו, לדוגמא, היתה נעלמת גם בלי החיסונים.
לכן מתנגדי החיסונים מהסוג הזה - אינם אמינים בעיניי. אדם שלא רוצה לראות את ההבדל הזועק בין העולם שלפני החיסונים לבין העולם שאחרי החיסונים - הוא למעשה איננו מוכן להביט במציאות ולקבל אותה, כי המציאות סותרת את התיאוריה שלו.

זה לא אומר שאף נקודה שהם מציינים איננה נכונה. בהחלט ייתכן שהם צודקים בפרטים אחדים, ויש מקום לשיפורים כאלה ואחרים בעניין החיסונים. אך ככלל - הם אינם אמינים בעיניי.

חיסון הקורונה הוא חיסון חדש. אבל רוב המתנגדים לו - הם מתנגדי החיסונים הוותיקים והמוכרים. דרך הפעולה של המתנגדים מוכרת. סימון המטרה שלהם מראש מוכרת. ודרכי הפעולה שלהם - ידועות.
שוב, ייתכן שבפרטים מסוימים הם צודקים. אך ההכללות הקיצוניות שלהם, הבורות שהם מגלים בחלק מהדברים הבסיסיים להם הם מתנגדים - רחוקים מלעורר אמון.

ישנם מעטים, שאכן חוששים באופן מיוחד מהחיסון הזה דווקא, בגלל השיטה החדשה שמיושמת בו.
חלק מהטענות הם ברמה שלא מכירים באופן מפורט מה זה וירוס ואיך הוא מתביית בתאים שלנו.
אם מישהו כותב שיש חשש שהחיסון יפגע וישנה את ה DNA - הוא לא באמת מבין ולא בקי בנקודה הזו. כי אם הוא חושש לזה, ק''ו הוא צריך לחשוש מכל וירוס שנכנס לתאים שלנו, אפילו וירוס לא מסוכן.

אין דבר שהוא בטוח לגמרי. ללא ספק יש איזהו סיכון גם בחיסון. לדוגמא, בחיסון יש חומרים נלוים, ומישהו יכול להיות אלרגי אליהם. כמו שמישהו יכול להיות אלרגי לבוטנים, ולא ידעו את זה עד שהוא יאכל בוטנים ויפתח אלרגיה.

השאלה בכל דבר מהי רמת הסיכון. סיכון מאוד רחוק, איננו נחשב סיכון שצריך להימנע ממנו או לחשוש מפניו.
כדי לדעת שאין סיכון, עשו את כל שלבי הניסויים המקובלים בחיסון, וטרם הוא יצא לציבור הרחב, התחסנו עשרות אלפי מתנדבים, והתוצאות נרשמו בקפידה.

תמיד צריך להציב מה עומד מול מה.
אף אחד לא יתחסן ללא כל סיבה. אך כשעומדת אופציית החיסון מול אופציית המשך השתוללות הנגיף - צריך לשקול זה מול זה.
אנשים מדברים על החיסון כאילו מול אופציית החיסון עומדת האופציה של לא להתחסן, והחיים בשני המקרים יהיו אותו הדבר.
והם לא. זה כנראה או זה או זה. או קורונה משתוללת או חיסון.
יום יום מתים בינתיים המוני אנשים בכל העולם מקורונה. גם בארץ אין יום ללא מתים, ד' ירחם. תעקבו.
צריך תמיד לדעת מה הן האפשרויות שעומדות בפנינו, ואיזו מביניהן האפשרות הכי טובה במציאות הקיימת.
 
נערך לאחרונה ב:
בלי קשר לחיסונים
אחד שמוציא לרשת כזאת הסרטה
שנשמע ממנה זלזול בבני ביתו של ר' חיים
לא אמין מבחינתי בכלל
אלא להפך
ודי למבין
כל אחד ואחד שישאל את דעת רבו
ויעשה מה שהורו לו
והנוטל עצה מהזקנים לא יאונה לו כל רע
 
דעתי האישית בעניין החיסונים אינה נוטה לשום צד,
לא מאלו שרצים להתחסן ולא מאלו שמאמינים ודבקים בכל קונספירציה חדשה.
כשראיתי את הסרטון, אמרתי לעצמי, וואלה, מעניין.
כלומר אם עד עכשיו הייתי לא ברור בדעתי, הסרטון הזה גרם לי להמשיך להיות לא ברור.
ואני ממש לא קונה את הסרטון בעיניים עצומות, יתכן שהוא אמיתי ויתכן שלא.
שואלת ברצינות למה אתה קורא לזה סרטון, זו תמונה שהדביקו עליה פסקול.
ודבר שני שים לב שלא שומעים שהוא שואל על חיסון לקורונה,
באותה מידה יכול להיות ששאל האם לקחת ציפרלקס...
 
לגבי נשים בהריון, אשמח לשמוע מי ממליץ. הציעו לי חיסון במקום העבודה, ואני גם מורה שנפגשת בהמון תלמידות מידי שבוע, ואשמח לשמוע עוד חוות דעת רפואיות.
ד"ר גור דביר ממליץ.
אבל כמו שכתבו כאן
תתייעצי עם הרופאה שלך
יש לה יותר ידע מכל המגיבים פה
וגם מכירה את התיק הרפואי שלך
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה