- הוסף לסימניות
- #201
נכתב ע"י שרינה;2055891:חייבת לשתף אתכן,אתמול עברתי ברחוב בעיר בני ברק רבתי... בשעה תשע בערב ואני רואה בגינה ילדים בגילאי 7 ו 5 "שומרים" על ילד בן שנתיים.והוא היה נראה סחוט מת מעייפות נפל כל רגע ובכה בלי סוף אחיו ניסו להרגיע אותו בלי הרבה הצלחה. אבל מה לעשות שהיידישע מאמע בטח רצתה להספיק עוד כמה מדפים ואני תוהה לעצמי,למה?למה לאמלל את הילדים בגלל ערב פסח?למה לשלוח אותם להזיע שעות בקייטנות שמש קופחת??בטוחה שלא זה מה שה' רוצה מאיתנו!!!
אמא ששולחת ילד בן שנתיים בשעה כזו לגינה, לכאורא עושה את זה גם במשך השנה.
מה העניין שלא ילך לישון? במשך כל השנה יש ילדים ששורצים ברחוב ובגינות, חוצים כבישים ונשארים בחיים בניסים. לא נראים כמו ילדים לאמא שמנקה מדפים...
הנושאים החמים