התחלתן פסח?

התחלתן לנקות לפסח?

מבצע במרפאת הדרת זיוה ביתר שיננית ב80 ש"ח בלבד!!! לשבוע!!!
(סתם כי אמרו לי לעצב להם מודעה אז הדלפתי:)
תתקשרו מחר מהבוקר
 
נכתב ע"י רותי ה;2056849:
ולכל אלו עם התריסי גלילה תגידו תודה זה הרבה יותר קל לניקוי מאשר שלב שלב..
של תריסים רגילים.

למה?
אני ממש מתגעגעת לתריסים הבני ברקיים של ימי נעורי :eek:

פותחים ומגיעים לשלב לשלב בקלי קלות.

תריסי גלילה?
סיוט מההפטרה.

לעלות על סולם, לפרק את ה'מארז' שלהם למעלה, ולעבור שלב שלב עם מליון חורים וסדקים.
אוף!
 
נכתב ע"י גלבוע;2057479:
למה?
אני ממש מתגעגעת לתריסים הבני ברקיים של ימי נעורי :eek:

פותחים ומגיעים לשלב לשלב בקלי קלות.

תריסי גלילה?
סיוט מההפטרה.

לעלות על סולם, לפרק את ה'מארז' שלהם למעלה, ולעבור שלב שלב עם מליון חורים וסדקים.
אוף!

את מפרקת את תריס הגלילה מהמארז????
גלבוע! אני קוראת אותך לסדר!!
 
אנונימוס, את כתבת? אם כן- בזבוז עליך, מהר תעשי הסבת מקצוע...
 
צריך לקבל את אנונימוס לפורום סופרות בדרך או בסוף הדרך..:)
 
נכתב ע"י מלפפון;2057509:
את מפרקת את תריס הגלילה מהמארז????
גלבוע! אני קוראת אותך לסדר!!

לא, צפירת הרגעה.
אני פותחת את המארז - כשאני פותחת.
ומשם מנקה את התריסים.

השנה למשל עשיתי את זה רק בסלון.
בחודש אדר איפשהו.
ומאז, אם זה ממש מרגיע אותך, לא התקדמתי הרבה.
 
מה שהכי יפה באשכול הזה זו הכותרת שלו.


לא, לא התחלנו פסח



:p
 
הקינוח שלנו היום לעבודות הפסח- היה הקראת השיר החזק של אנונימוס! נפל בול במקום והעיר את כל העייפים.
(זה לא שאנחנו עובדים מעשר עד 6, פשוט יש ילדים שאוהבים לעבוד לפסח רק כשאומרים להם ללכת לישון, אז תוקף אותם המרץ וכולם עובדים בששון ובשמחה)
וזה גם הטיפ שלי לאמהות שיש להן בחורות עייפות, בלילה- כל הבחורות יעילות הרבה יותר. תעבדו כמה ימים בלילות ותשנו בימים, ההספקים והצחוקים והחוויה.... ואין טלפונים... שווה!
 
נכתב ע"י גלבוע;2057524:
לא, צפירת הרגעה.
אני פותחת את המארז - כשאני פותחת.
ומשם מנקה את התריסים.

השנה למשל עשיתי את זה רק בסלון.
בחודש אדר איפשהו.
ומאז, אם זה ממש מרגיע אותך, לא התקדמתי הרבה.

עדין לא הרגיע..
מוזמנת אליי. התריסים מחכים.:)
 
ראיתי פה בכמה הודעות ואני תוהה, מה הכוונה "להכשיר משחקים"?
יש לי קליקסים, מורפן, דופלו, קפלה וכו' - רוקנו את הקופסאות, ניקינו מבפנים מפירורים והחזרנו את החלקים חזרה - צריך משהו מעבר?
בובות גדולות אני מכבסת (ברביות וכו' לא).
הפליימוביל אצלי נראה כמו חדש והפאזלים ומשחקי הרכבה מיינו, ואם נתקלנו בחלק מלוכלך - ניקינו עם מגבון.

אני מפספסת משהו?
 
אני ניקיתי רק את הקליקס.
שמתי בגיגית עם אמה, ולקראת הסוף גם אקונומיקה.
יבשנו והחזרנו לקופסא הנקיה.
קפלה- לא ניקינו. זה דבר שמשחקים על הרצפה וקשה לנקות.
אסגור את זה עם יתר המשחקים.
שבוע שממילא לא יוצא הרבה לשחק.
 
נכתב ע"י eden7115;2057928:
ראיתי פה בכמה הודעות ואני תוהה, מה הכוונה "להכשיר משחקים"?
יש לי קליקסים, מורפן, דופלו, קפלה וכו' - רוקנו את הקופסאות, ניקינו מבפנים מפירורים והחזרנו את החלקים חזרה - צריך משהו מעבר?
בובות גדולות אני מכבסת (ברביות וכו' לא).
הפליימוביל אצלי נראה כמו חדש והפאזלים ומשחקי הרכבה מיינו, ואם נתקלנו בחלק מלוכלך - ניקינו עם מגבון.

אני מפספסת משהו?

קליקסים ודופלו אני מכבסת בתוך ציפה של שמיכה.
מאחר ואצלנו משחקים אתם על רצפת הסלון שבשבת בהחלט עלולים להגיע אליה פירורים מפינת האוכל.
 
משחקי הרכבה כגון:
קליקס
לגו
דופלו
מורפן
קפלה מעץ
שמה כל סוג בציפית קושרת היטב ומכבסת ב-30 מעלות
מייבשת בקערות במרפסת
יוצא חדש!
 
נכתב ע"י eden7115;2057928:
ראיתי פה בכמה הודעות ואני תוהה, מה הכוונה "להכשיר משחקים"?
יש לי קליקסים, מורפן, דופלו, קפלה וכו' - רוקנו את הקופסאות, ניקינו מבפנים מפירורים והחזרנו את החלקים חזרה - צריך משהו מעבר?
בובות גדולות אני מכבסת (ברביות וכו' לא).
הפליימוביל אצלי נראה כמו חדש והפאזלים ומשחקי הרכבה מיינו, ואם נתקלנו בחלק מלוכלך - ניקינו עם מגבון.

אני מפספסת משהו?

ממש לא. את מנקה לפסח לפי ההלכה ולא לפי השגעונות.
בריאות הנפש מובטחת:)
 
שמעתי שזה הורס מכונות כביסה.
 
מאותה שנה שחלק אחד של המשחקים ברח לו ותקע לי את המכונה
(300 שקל תיקון)
ו-כן, הוא היה בתוף ציפית קשורה
אני לא מכבסת משחקים

שעת חויה לכל הילדים
משרים באמבטיה עם מים
והילדים ממינים ומייבשים
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה