התייעצות שינוי שם משפחה

מצב
הנושא נעול.
אפשר לא פרסים ובוכרים זה מוכר !!!!!!!!!!
 
למשפ' פח הצטרפה כלה חדשה שהתביישה בשם משפחת חתנה
היא ובעלה שינו את שם משפחתם ל"פחטר"
אבל למפרע התברר שעל כל פחי הזבל באותה התקופה היה כתוב "פחטר"
(שם החברה של פחי הזבל)
והכלה נפלה מהפח אל הפחת
מסקנה
אז כדאי תמיד לבדוק
ועוגמת נפש או בושות שנגזרו עלינו מלמעלה לא נוכל לחסוך
בכל מיני דרכים אלגנטיות או התחכמויות
 
כמו"כ השמות של הנשים באידיש גורם הרבה פעמים לטעם לא טוב וכמו במקום פריידי אפשר לקרא גילי, במקום גולדי יש זהבה, וכן בהרבה שמות ואין שום עניין לתקוע שמות באידיש שכהיום זה כבר יותר עדכני השמות בעברית
 
כמו"כ זה מאוד תלוי מהו הקשר עם ההורים, אם הקשר שלכם טוב זה הרבה יותר קל אבל יש קצת תסבוכות בקשר אז זה באמת יותר מורכב כי ההורים ירגישו שאתם רוצים להתנתק מהם.
 
ואז זה כבר הופך להיות "שטרן , לא מפתח תקווה, גם לא מראשון, וכן שמעתי שיש עוד אחד בדרום אז גם לא הוא."

יש לנו במשפחה סבא שעלה מפולין ופה בארץ החליטו לקרוא לו בן דוד , בגלל השם של אבא שלו שנפטר, ומכאן רק תדמיינו איך נראים בן דוד שעלו מפולין
אבא שלו במקרה היה חזן מפורסם? ;)
 
בלת''ק
מכירה מקרוב מישהו חסידי ששינה את שם המשפחה, כנראה בגלל המקצוע שלו שישמע יותר טוב (זמר).
ואני יודעת בוודאות שההורים כאבו על זה מאד.
הייתי בקשר עם אמא שלו באותה תקופה והיא ממש כאבה את זה המון זמן,(אולי אפילו עד היום, אין לי מושג)
לא מדובר על שם כבד-משהו שפחות הצטלטל לו כנראה טוב בקריירה שלו.
 
עם הכל אני יכול לזרום עם זה אני משתגע
למה לא לקצר לדרבדיקר/דרמבדיקר
להוריד 2 אותיות וישמע אותו דבר
מה ההתעקשות הזאת? ;)

עשרות פעמים ועדיין לא הצלחתי לכתוב/ לומר בלי שגיאות
כמו פריעד מאן
 
עצם השאלה היא לא לעניין לדעתי
גם אם הורים יראו שאין להם בעיה עם זה בפנים הם יכאבו מאד זה ללא ספק!
שם משפחה זה הרבה מעבר לטכני, זה מהות, זה כל ההמשכיות,
ולא אל תגידו שזה חיצוני...
כי זה כל כך לא!!!!!
 
אני נשואה לבעל שההורים שלו החליפו שם (כהן שלא היו כהנים)
וזה תמיד (לדוגמא, כן?) "שטרן - לא קשור לאף אחד"
בנשימה אחת.
קצת מתיש לפעמים
(לא קשור לאף אחד? בטוח? שטרן מרמות? והרב של פתח תקווה?)
:)
יכולה להרגיע אותך שהדבר הזה בהחלט יכול לקרות גם בלי שיחליפו שם,
אני גדלתי לתוך מציאות כזו שתמיד היו שואלים אותנו קשורים לרב ההוא מאשקלון? או בעל המנגן מבני ברק?
לא, לא קשורים לאף אחד-אולי רחוק ממש.
סבי נפטר בגיל צעיר מאד ואבא שלי הוא כמעט היחיד בארץ שממשיך את שם המשפחה כאן כל השאר בחו''ל,
וזה לא שם כזה נדיר ולא מצוי...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

שלום
אם אתם עובדים מהבית בטוח חשבתם פעם או פעמיים על זה
איך אפשר לפגוש חברה, לצאת מהבית, ולעבוד בצורה יותר יעילה
ודאי חלקכם מכירים את המושג אופן ספייס - חלל עבודה משותף
מי שלא מכיר יכול לראות
כאן
אבל לצערינו אין דבר כזה שמותאם לציבור החרדי, הפרדה אמיתית וברמה גבוהה, שיתן חשק לצאת מהבית ולדעת שהעבודה מתייעלת
וכמובן עם אופציה לשכירות של משרד פרטי ו/או חדרי פגישות ליעילות מקסימלית

אחרי שיחה עם כמה עצמאיות ושמיעת הצורך
פניתי לקרוב משפחתי שהוא יזם ידוע ועניינתי אותו בפתיחה של דבר כזה ברמה גבוהה באחד המגדלים כמו הכשרת הישוב או בסר
אבל כמובן שכמו כל יזם טוב הוא מעוניין לבדוק את השטח הדק היטב ולוודא שאכן יש לזה צורך אמיתי ומה העלויות שמוכנים לשלם על זה
וכאן אשמח שתעזרו לי
א. אם זה מעניין אתכם/ן בכלל
ב. כמה הייתם מוכנים לשלם על זה ,עמדת עבודה/קבועה/משרד אישי
ג. מה היה גורם לכם לשלם את הסכום הזה ולדעת שזה באמת ישפר לכם את העבודה, ובקיצור מה הייתם רוצים שיהיה לכם שם
אשמח לכל מענה

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה