מרחב למידה

מרחב פתוח לשאלות ועזרה הדדית בחו"ד עיצובית
מנהל הפורום: אלעזר 1
חו"ד ליצירות ועבודות, שאלות טכניות על תוכנות אדובי, הבאה לדפוס, מדריכים, זיהוי פונטים ומאגרים חינמיים.
הוסף נושא חדש

עיצוב ותקשורת חזותית >> תוכן מקצועי

קצת על הספר: הספר מיועד למשתמשים חדשים שמעולם לא עבדו עם התוכנה ולמשתמשים ותיקים הרוצים להתרענן בפקודות וטכניקות נשכחות או ללמוד חדשות.
הספר כולל שיעורים בסיסיים וטכניקות מתקדמות למשתמשים בכל הרמות.
בנוסף לידע הבסיסי לעבודה נכונה בתוכנת אדובי אילוסטרייטור, כולל הספר שיטות המאפשרות קיצור תהליכים והשגת אפקטים מרשימים.

אשכולות קודמים שהתפרסמו בנושא –
כאן, כאן וכאן..

כרגע במחיר של 130 ₪ בלבד, במקום 200. בתנאי שיהיו לפחות 10 משתתפים.


איך מצטרפים?

1. מצלצלים בפעמון של הודעה זו, כדי שכולנו נוכל לעקוב כמה הצטרפו.
2. שולחים מייל לכתובת: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> עם פרטי ההתקשרות: שם ושם משפחה, כתובת מלאה למשלוח ומייל ליצירת קשר. ומציינים את האופן בו אתם מעונינים לשלם ולקבל את הספר.

הצטרפות לקנייה מהווה התחייבות לתשלום! (במידה ובע"ה נקבל את ההנחה)


איך משלמים?

בכרטיס אשראי בינ"ל - תשלח אליכם דרישת תשלום למייל שספקתם.

או במזומן בעת קבלת הספר.


איך מקבלים את הספר?

בבית פרוג.

לחילופין, ניתן לקבל את הספר בדואר, בעלות של 20 ₪ נוספים.


הקבוצה תסגר ביום ראשון הקרוב ב12 בלילה. אם עד אז לא נהיה 10 – לא נקבל את ההנחה. אז אנא הזדרזו!
אשמח מאוד להתייעצות אתכם בנושא שקצת מציק לי.
יש לי לקוחה שהגיעה אלי דרך לקוחה אחרת שעשעיתי לה עבודה מהטובות שלי, היא פנתה אלי לטענתה כי אהבה את הסגנון שלי וביקשה לעשות לה "כמה עבודות קטנות" בסכום מכובד לפי שעה, אבל שהיא צריכה לשבת איתי.
כשהגיעה אלי מייד הבנתי שהושכרתי בתור מחשב (תשלום טוב, אמרנו?) והיות וחשבתי שזה משהו חד פעמי ביצעתי את העבודה בכיף כמו שהיא ביקשה עם עקשנות רק על מה שממש זוועה, כאמור זה מה שהיא חיפשה, היא היתה מרוצה עד הגג.
מאוחר יותר הסתבר שהיא רוצה להזמין ממני קבוע, לפחות פעמיים בחודש כבר חצי שנה והכל על בסיס זה שהיא יושבת איתי ומחליטה סופית על כל פרט קטן, למשל אני מעלה רעיון מאוד יפה ומתחילה לבצע ואז היא נכנסת לתמונה ברמות של "את הכתב ימינה/להגדיל/ להקטין מאוד, פה צהוב ופה ירוק זוהר, "אני יודעת מה אני רוצה, סמכי עלי, זה ממש מוכר (מהמילה למכור..)". בקיצור אני חושבת שמי שנתקל בדברים כאלה מבין.
עד עכשיו יצאו דברים סבירים אז אמרתי טוב נו, אבל בימים האחרונים הוצרכתי להוציא תחת ידי משהו מאוד לא בסגנון שלי וההיפך הגמור מאיך שהייתי עושה את זה והיא ממש ממש התעקשה שהיא רוצה את זה דווקא ככה, וכמובן, שילמה יפה את מה שהיה חסר לי לחשבון חשמל, אבל יצאתי עם הרגשה שאני חייבת לשים לזה גבול איך שהוא. אפילו בשבילה, כי אני יודעת שהייתי עושה דברים הרבה יותר טובים בשבילה אילולי ההתערבות ברמות כאלה.

אגב, קראתי את הספר המעולה "ל-כוח", והעצות שם עוזרות לי המון, אבל לא איתה. מבחינת יחס, התחשבות בשעות וכו' היא ממש בסדר אז אין בעיה, אבל בעניין של לשדר ללקוח בטחון שאתה יודע מה אתה עושה, שידרתי והיא אהבה מאוד עבודות שעשיתי לאחרים, אבל לעצמה היא רוצה כנראה לעשות לבד...דרכי.
מה עושים?:rolleyes:

תודה לעונים!
כשעה של עבודה בהילוך מהיר של 4 דקות [סרטון]
תהליך ציור קסת דיו בסגנון משולב של המזרח הרחוק והמערב הפרוע.
מבלי להיות מקובעים לכללי האור והצל הקיימים בעולמנו זה.

את האלמנט הגרפי הזה, בנוסף לאחרים, ניתן יהיה להשיג אי"ה בפונטייפ, כרגיל.
 תגובה אחרונה 

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה